Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj společnosti prostřednictvím franchisingu
Malá, Barbora ; Šimara, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o rozvoji společnosti IMJS s. r. o. pomocí franchisingu. Obsahem práce je definování teoretických východisek pojednávajících o fanchisingovém typu podnikání a jednotlivých analýzách. Následně je zpracována analýza současného stavu společnosti a strategické analýzy, vnitřního a vnějšího okolí podniku. V praktické části je poté, na základě daných analýz, vytvořen pilotní franchisingový koncept dané společnosti.
Rozvoj franchisingové sítě
Petrová, Veronika ; Harazím, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení rozvoje franchisingové sítě COMFOR, pohybující se na trhu informačních a komunikačních technologií. Jsou v ní zpracovány teoretická východiska pro uplatnění franchisingu v praxi, analýza firmy a jejího okolí, strategie rozvoje franchisingového konceptu a jednotlivé části implementace konceptu.
Rozvoj obchodních aktivit firmy prostřednictvím franchisingu
Pavlík, Jakub ; Staňková, Zdeňka (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o rozvoji obchodních aktivit vybraného subjektu prostřednictvím franchisingového podnikání. Předmětem práce je definování teoretických východisek z oblasti franchisingu, provedení analýzy současného stavu společnosti AQUAdesign s.r.o. a vytvoření návrhu franchisingového konceptu dané společnosti. Návrhová část práce je poté doplněna o příslušný harmonogram implementace.
Podnikatelský záměr na bázi franchisingu
Česalová, Iveta ; MBA, Martina Drtílková (oponent) ; Vaškovičová, Jana (vedoucí práce)
Předmětem této práce je zpracování podnikatelského záměru na bázi franchisingu v oblasti předškolního vzdělávání. Teoretická část obsahuje definici podnikatelského záměru a jeho části, dále vysvětlení základních pojmů v oblasti franchisingu a v poslední řadě popis zákonů a předpisů, kterými je nutno se řídit při založení školky. Cílem práce je praktická ukázka založení školky prostřednictvím franchisingu.
Franchisingový koncept pro rozvoj autoservisu
Konečný, Lukáš ; Málek, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností expanze a rozšíření stávajícího podnikání vybudováním franchisingového řetězce. V České republice je vytvoření vlastního franchisingového konceptu doposud vzácnosti, protože tato možnost expanze není českým podnikatelům dostatečně známá. Výstupem práce bude navržení franchisingového konceptu pro společnost AUTO HORÁK. Navrhovaný koncept je koncipován tak, aby umožnil společnosti základ pro její expanzi.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Souček, Tomáš ; Podolinská, Zuzana Šobová (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením podnikatelského záměru rozvoje společnosti. Na základě analýzy současného stavu podniku a jeho okolí byla navržena strategie dalšího rozvoje. Jedná se o komplexní řešení, které by mělo pomoci ke zvýšení obratů společnosti, upevnění dobrého jména podniku a posílení pozice na trhu.
Franchising jako způsob podnikání u vybraného obchodního subjektu
MAREK, Aleš
Práce se zaměřuje na franchising ve společnosti McDonald's. Franchising představuje speciální druh spolupráce mezi franchisorem a franchisantem, kdy franchisor zaujímá postavení zpravidla veliké společnosti, která za určitých podmínek poskytuje druhé straně (franchisorovi) právo podnikat pod jménem společnosti. Franchisant se zavazuje, že bude plnit vše podstatné vycházející z franchisingové smlouvy. Cílem práce je identifikace společnosti McDonald's a zjištění předností a nedostatků této společnosti vůči ostatním konkurentům v oblasti rychlého stravování na trhu. Na základě dat získaných z metod, jako jsou případové studie jednotlivých společností a dotazníkové šetření bude sestaven seznam vlastních doporučení pro tuto společnost.
Franchising jako způsob podnikání u vybrané obchodní společnosti
KNÍŽKOVÁ, Kateřina
Práce zkoumá problematiku podnikání formou franchisingu se zaměřením na gastronomický sektor v České republice. Franchising je odbytový systém opírající se o spolupráci mezi franchisorem, který poskytuje práva k užívání značky a franchisantem neboli nabyvatelem franchisy. Cílem této práce je identifikace předností a nedostatků obchodní společnosti Kafe Korzo a návrh možných kroků pro vstup této společnosti do systému franchisingu. Prostřednictvím obsahové analýzy sekundárních zdrojů byl sestaven přehled aktuální situace na franchisovém trhu převážně v sektoru gastronomie a následně bylo přistoupeno k metodě dotazníkového šetření za účelem zmapování názorů respondentů ke vzniku franchisy u obchodní společnosti Kafe Korzo. Získané informace mohou být přínosem jak pro vybranou obchodní společnost, tak pro všechny aktuální i potenciální subjekty podnikající na franchisovém trhu.
Franchising jako způsob podnikání u vybrané obchodní společnosti
KOVÁŘ, Ivo
Cílem této bakalářské práce je vymezení způsobu podnikání na principu franchisingu u vybraného obchodního subjektu - subjektu Bouda Burgers. Jelikož vybraný subjekt prozatím franchising nenabízí, dílčími cíli byl průzkum tržní síly značky v Českých Budějovicích a průzkum trhu v Táboře, kam chce společnost expandovat pomocí franchisingu. K analýze byly použity kvantitativní metody sběru dat pomocí dotazníkových šetření a kvalitativní metoda sběru dat pomocí řízeného rozhovoru. Teoretická část práce obsahuje informace o franchisingu, především jeho výhodách a nevýhodách, vlastní část práce pak stanovuje výzkumné otázky, popisuje metodiku, díky které byly výzkumné otázky zodpovězeny, a v neposlední řadě práce obsahuje návrhy a doporučení před přeměnou společnosti na franchisora.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.